شرکا

با کاروان موسیقی و سروده های بانو دل آرا شرکا ، زندگینامه و معرفی مشاهیر موسیقی ایرانزمین و صدای دل انگیز ( دل آرا شرکاء)

شرکا

با کاروان موسیقی و سروده های بانو دل آرا شرکا ، زندگینامه و معرفی مشاهیر موسیقی ایرانزمین و صدای دل انگیز ( دل آرا شرکاء)

دلارا شرکاء _ ویدیو شعر بسیارزیبای سوگند به عشق _ تنهام _ ولنتاین


دلارا شرکاء _ شعر بسیار زیبای سوگند به عشق

سوگند به عشق

و به هر آنچه

در هستی ست

سوگند به نیلوفر آسمانی

و به آن شور و شعف رویایی

سوگند به آن

ماهتاب و روز تنهایی

( دلارا شرکاء )





دلارا شرکاء _   شعر بسیارزیبای تنهام

امشب باز من تنهام

همچون هزار سالی که گذشت

خنده های من کو

شادی و لبخند دل آرا کو

باز من تنهام

و میدانم روزی از آن افق

همیشه تنهایی خواهی آمد

با سرود دل آنگیز رویاهام

( دلارا شرکاء )






دلارا شرکاء _ شعر بسیار زیبای  ولنتاین

امشب سرمست ترین دختر دنیام

امشب تنها تو هستی در رویام

رسیده است ولنتاین من و تو

شویم هم مونس و دل آرای هم

شب عشاق بی قرار است امشب

دل من وفادار است تا ابد به تو

( دلارا شرکا ء )




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد